سایهسایه، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سایه کوچولوی مامان و بابا

امان از بدخوابی های سایه

1393/1/9 14:51
نویسنده : نسیم
375 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ..................

آخه دخترم دیگه بزرگ شدی چهل روزتم گذشت /سه ماه و ده روزتم گذشت/شش ماهتم تموم شد/گلکم گفتن به بازی و شیطنت بیافتی خسته میشی هلاک میشی تخت میخوابی اما مادر قربونت بره بازم که توفیری نکردی باور کن الان که هشت ماهتم تموم شده من هشت ساعتم نشده  از بدو تولدت تا حالا پشت سر هم و بی دغدغه وول خوردنو و لج کردن و از خواب پریدن و شیر خوردنت خوابیده باشم آخه تو چته عسیسم متفکر تا کی میخوابی اینجوری بخوابی و ما همچنان از کم خوابی اذیت بشیم گفتن شاید سیر نمیشه به غذا بیاد خوب میشه غذاخورم شدی خوشمزهبازم که  بدمیخوابی کاش لااقل به حرف میاومدی میگفتی چته و چی میخوای گرمته/سردته/ تشنته/گشنته/ خسته شدی/خوابت نمیاد و هرچیزی دیگه من و پدری همه سعیمونو میکنیم تا آسایشت فراهم باشه اما انگار فایده ای نداره 

خواب شب خیلی میچسبه خیلیییییییییییی مخصوصا اگه از صبح تا غروب با یه بچه بازیگوش و بیش فعال و نق نقویی مثل تو سروکله هم زده باشم زبان جدا از شوخی رسیدن و وقت گذروندن با یه بچه خیلی سخته ایشالله خودت یه روزی مادر میشی و میفهمی من چی میگم

نمیدونم با این مساله بدخوابیت چه کنم حسابی توش موندم هرکی یه چیزی میگه منم همه راهها رو رفتم تا تو یکم بهتر بخوابی اما تو بازم  همون دختر بدقلق بدخوابی من حاضرم از کله سحر تا سه صبح باهات و پابه پات باشم اما بعدش وقتی خوابیدی حدااقل سه چهار ساعتی پشت هم بخوابی تا منم بعد مدتها از اول بارداری تا حالا طعم  خواب مداوم و بچشم

یعنی میشه یه روزی خودت بخوابی اونم چندین ساعت ناراحت

من از اون مادرایی نیستم که بگم یادت بمونه چقدر زحمتتو کشیدم چقدر بیخوابی و سختی ها برات کشیدم تا تو بزرگ بشی نه گلکم خودت که نخواستی بیای من خواستمت  یعنی ما خواستیمت پس باید  به پات واستم به پای همه چیزت و همه مدل رفتارا و  سختی هات من عاشقتم قشنگنترین عشق زندگیم...........

 اما منم آدمم دیگه خب خوابم میاد خمیازهفعلا هشت ماه بیخوابی داره هلاکم میکنه مدل خوابم شده چرتی خیلی پشت هم خوابیده باشم یه ساعته تازه اگه تو هلاک باشی و حمومت کرده باشیم و روز کمتر خوابیده باشی اونوقت لطف کنی  سه ساعت مداوم  بخوابی اونم وسطش یه بار باید شیر بخوری یا حداقلش از بس وول میخوری بیدار بشم آروم به پشتت بزنم تا وول خوردنات بیدارت نکنه حالا خودت قضاوت کن دختر خوب  من حق دارم خوابم بیاد یا نهگریه

بخواب دیگه ببین چه خوشتل میخوابی

اما خب  من مثل همیشه دوستت دارم قلبآره دوستت دارم قلب آخه دخترمیماچ آخه تاج سرمیماچ فدات شم دلبندم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریمی
14 اسفند 92 11:49
امان از دست این بدخوابی نینیامون.....هروقت متینه من خوب شد دخملی توهم خوب میشه خابش
نسیم
پاسخ
آره مریم گلی آی گفتی منم امیدم به متینه