سایهسایه، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سایه کوچولوی مامان و بابا

چهار دست و پا شدن دخملیمون مبارک

1393/1/9 15:02
نویسنده : نسیم
390 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکررررررررررررررررت هزاران بار شکرت که به این انتظارمم مثل همه خواسته هام جواب دادی


دخملی منم امروز چهار دست و پا شد 25 اسفند نو و دو یعنی در هشت ماه و هفت روزگی

آفرین ماه بانوی من هزار آفرین 

عصر دیروز چند قدم اومدی دوباره برای اشتیاق به رسیدن به لب تاپ بازم چند قدم اومدی که من تندی به پدری زنگ زدم  شب دوباره دست و پا شکسته رفتی و حالت سینه خیزی گرفتی برای همین ما خیلی توجه نکردیم اما عصر امروز دیدم چند قدم اومدی اما زودی میشینی منم چیزایی جدید و جالب روبروت گذاشتم  و کلی تشویقت کردم و تو هیجانی شدی که حرکت کنی و ده متری رو اومدی من از ذوق مردم به مادرجون و خاله آزی و بابایی زنگیدم اونا هم خیلی ذوقیدن خلاصه تا یه ساعت باهات بازی چهار دست و پایی کردم و تو هم خسته شدی هنوز خیلی نمیتونی روون و تند حرکت کنی اما خب مهم اینه که چهار دست و پا شدی اونم کم کم به مهارتش میرسی قربون اون دست و پاهای کوچولوت  فدای اون قدم های لاک پشتیت بشم  یه دنیا بوس به روی ماهت..

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

افسانه
26 اسفند 92 9:03
دختر گل مبارکهههههههههههههههههههه.