سایهسایه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سایه کوچولوی مامان و بابا

جشن دندونی سایه خانوم

1392/11/24 12:51
نویسنده : نسیم
450 بازدید
اشتراک گذاری

 جشن دندونی سایه

 

امروز خونه مادرجونیم رو سفره صبحانه و دستتم یه تیکه نون بربری دادیم یهو تو یه تیکشو جدا کردی منم گفتم وای مامان جدا کرد دست کردم تو دهنت درش آوردم تو هم خوشت نیومد گریه کردی مادرجون گفت دستتو بشور بکش رو لثه اش ببین خبری از دندون هست؟ گفتم نه بابا به این زودی؟ آخه چیزی که معلوم نیست مامان گفت آخه نون و محکم جدا کرد منم اینکارو کردم دستم به چیز تیزی خورد جیغ زدم وای مامان دراومده هورااااااااا خیلی خوشحال شدیم تند تند زنگ زدم به پدری گفتم یه خبر خوش دارم اونم به شوخی گفت اگه فقط به پول ربط داره بگو خندیدیم و گفتم به سایه مربوطه گفت خب پس زودتر بگو منم گفتم اولین دندون سایه در اومد... خوشحال شد گفت شیرینیش محفوظه....   بقیه هم کم کم فهمیدن و خیلی خوشحال شدن پدرجون ظهر یه پولی گذاشت تو دستت و دوتا مهمونی گرفتیم برات یکی این ور یکی اونور خیلی هم خوش گذشت 

                اینم از خاطره اولین دندونت در شش ما ه و نیمگی

 

چهارشنبه دوم بهمن ماه یک هزارو سیصد و نود و دو

حالا عکس باقالی توی جشنت که رسم جشن دندونی شهر و استان ماست برا مادرجون اینا

اینم یکی دیگه برای عزیزحون اینا

غذاهای دیگه هم بود مثل سالاد ماکارونی و شامی بابلی و کباب و....

اما نمیشه همه عکسا رو گذاشت

حالا عکسای سایه که الان هفت ماهشه

تازگی ها از رفتن رو کله پدری خوشت ماد

 

سایه.ایلیا.مانیا

قربون خنده ات برم نانازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عادله
24 بهمن 92 13:10
ای جون..جون ..جون..قربونش برم..چقدررررررر نانازه..ئوس داشتم ی گازش بگیرم..مبارکه دندون دراوردنت..خاله جوون
نسیم
پاسخ
خاله مهربونم ایشالله آتنا جونی هم زودی در بیاره می می خاله رو گاز بگیره
مریمی
25 بهمن 92 13:05
عزیییییییییزم!مبارک باشه چه عکسای قشنگی وای باقالی. ازاسمشم میترسم چون متین فاویسم داره !پس اونجا جای پسمل من خالی بوده ها![نیشخند
نسیم
پاسخ
مرسیییییییییییییییی مریم گلی عسیسم آره کاش متینم میبود